
Aixams diesel mopedbiler er Europas mest solgte.
Med en tosylindret veskekjølt motor fra Japanske Kubota er dette en perfekt bil for oss her i kalde nord.
Andre mopedbiler med enkle, ofte ensylindrede dieselmotorer, må ha tilleggsvarmere som Vebasto eller lignende for å brukes i Norge.
Aixam og Kubota har i samarbeid løst dette på samme måte som i en vanlig dieselbil, slik at selv helt nord i Norge har du "gratis" varme i bilen når det er kaldt ute, uten å måtte bruke tusenvis av kroner på å kjøpe tilleggsvarmer.
City serien har satt standarden for mopedbiler i mange år!
Bagasjerom på 422 liter!



Coupe er nesten helt lik City foran og bak til og med dørene. Fra dørene og bak har den ca.30cm ekstra i forhold til City.
Bagasjerom på 567 liter!


Cross serien er vår SUV og er antakelig markedes største mopedbil. Den har samme akselavstand som Coupe, men har høyere bakkeklaring og er høyere inni.
Bagasjerom på 641 liter!
